Повернення товару
Повернення товару
Умови повернення та обміну
Для здійснення повернення або обміну товару покупець повинен переконатися, що товар знаходиться в оригінальному заводському пакуванні. У разі його відсутності, товар підлягає перепакуванню, вартість якого становить від 300 до 1000 гривень і оплачується покупцем відповідно до положень закону України «Про захист прав споживачів».
Витрати на пересилання по Україні
Усі витрати, пов’язані з пересиланням товару по території України, включаючи зворотню доставку при поверненні, повністю покладаються на покупця.
Правила обміну та повернення товару
Повернення та обмін товару належної якості
Покупець має право на повернення або обмін товару належної якості протягом 14 календарних днів з моменту придбання за умови:
- Товар не використовувався, збережений його товарний вигляд, він належним чином запакований і містить всі оригінальні ярлики.
- Покупець має на руках документ, що підтверджує покупку.
- Товар не входить до переліку продукції, яка не підлягає поверненню або обміну згідно із законодавством.
Опції для покупця при поверненні товару належної якості:
- Обмін товару на іншу модель або іншу торгову пропозицію.
- Обмін на інший товар тієї ж вартості або з доплатою (якщо товар дорожчий) чи з поверненням різниці (якщо товар дешевший).
Повернення та обмін товару неналежної якості
Якщо після придбання покупець виявив недоліки в товарі, він має право вимагати його заміну або повернення коштів. Заміну товару потрібно здійснити протягом 14 днів з моменту звернення покупця. У разі призначення експертизи, процес може тривати до 20 днів.
Для технічно складних товарів неналежної якості можливий обмін на аналогічний товар тієї ж марки або іншої марки з перерахунком вартості. Якщо покупець бажає повернути товар, анулюється договір купівлі-продажу, і покупцю повертається сума в розмірі вартості товару.
Повернення коштів
Терміни повернення грошових коштів залежать від обраного покупцем способу оплати:
- Готівковий розрахунок: повернення здійснюється на касі не пізніше, ніж через 10 днів після подання вимоги покупцем.
- Безготівковий розрахунок (картка): зарахування коштів на картковий рахунок покупця здійснюється відразу після отримання заявки на повернення.
- Електронні платіжні системи: кошти повертаються на електронний рахунок покупця протягом 10 календарних днів.
Процедура подання скарг
Якщо у покупця виникла скарга, пов'язана з товаром або процесом обслуговування, він може звернутися до служби підтримки. Для цього необхідно надіслати електронний лист на вказану електронну адресу підтримки. Лист повинен містити:
- Повне ім'я покупця.
- Номер замовлення.
- Опис проблеми (скарги).
- Бажаний спосіб вирішення (повернення коштів, обмін тощо).
Після отримання скарги, покупець отримає підтвердження на електронну пошту протягом 48 годин. Служба підтримки обробить скаргу і надасть рішення протягом 30 робочих днів. Якщо вирішення проблеми потребує більше часу, цей термін може бути продовжено ще на 20 робочих днів з повідомленням покупця про затримку.
У випадку незадовільного вирішення скарги, покупець має право звернутися до відповідних органів або суду.