Гарантія на товар
Гарантійний період — це термін, під час якого клієнт, виявивши недолік товару, має право вимагати від продавця або виробника вжити заходів щодо усунення дефекту. Продавець повинен усунути недоліки, якщо не буде доведено, що вони виникли внаслідок порушень покупцем правил експлуатації.
Гарантійний термін (у місяцях)
- Brilliant----------------------------------------------------------------------------60
- Walk-In----------------------------------------------------------------------------60
- SmartLine------------------------------------------------------------------------60
- Matrix ----------------------------------------------------------------------------60
- Chrome---------------------------------------------------------------------------60
- Pivot-------------------------------------------------------------------------------60
- Blix---------------------------------------------------------------------------------60
- Supernova------------------------------------------------------------------------60
- Сидіння Ovo----------------------------------------------------------------------36
- Панелі керування---------------------------------------------------------------36
- Душові піддони------------------------------------------------------------------24
- Душові піддони з литого мармуру-----------------------------------------60
- Ванни------------------------------------------------------------------------------120
- Умивальники з литого мармуру---------------------------------------------60
- Керамічні умивальники--------------------------------------------------------24
- Ceramic Slim-----------------------------------------------------------------------36
- Меблі для ванної кімнати-----------------------------------------------------60
- Санітарна кераміка------------------------------------------------------------120
- Сидіння для унітаза-------------------------------------------------------------36
- *Змішувачі (DS 090 і т.д., окрім серії Suzan)-----------------------------60
- ** Змішувачі серії Suzan--------------------------------------------------------60
- Аксесуари для змішувачів (лійки, шланги і т.д.)-------------------------24
- Сифони (для піддонів, ванн, умивальників)------------------------------36
Із якого моменту починаєтся гарантія?
- З моменту передачі товару споживачеві, якщо в договорі немає уточнення;
- якщо немає можливості встановити день покупки, то гарантія починається з моменту виготовлення;
- на сезонні товари гарантія діє з моменту початку сезону;
- при замовленні товару з інтернет-магазину гарантія починається з дня доставки.
- усунення недоліків товару в сертифікованих сервісних центрах;
- обмін на аналогічний товар без доплати;
- обмін на схожий товар із доплатою;
- повернення товару і перерахування грошових коштів на рахунок покупця.
- вернення товару і перерахування грошових коштів на рахунок покупця.
Правила обміну та повернення товару:
Обмін і повернення продукції належної якості
Продавець гарантує, що покупець протягом 7 днів із моменту придбання товару може відмовитися від товару належної якості, якщо:
- товар не надходив в експлуатацію і має товарний вигляд, міститься в упаковці з усіма ярликами, а також є документи, що підтверджують покупку товару;
- товар не входить у перелік товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.
Обмін і повернення продукції неналежної якості
Якщо покупець виявив недоліки товару після придбання, то він може вимагати заміни у продавця. Заміна повинна бути здійснена протягом 7 днів з дня, коли поставили вимогу. У разі, якщо буде призначено експертизу на відповідність товару зазначеним нормам, то обмін повинен бути проведений протягом 20 днів.
Технічно складні товари неналежної якості замінюються товарами тієї ж марки або на аналогічний товар іншої марки з перерахунком вартості. Повернення проводиться шляхом анулювання договору купівлі-продажу та повернення суми в розмірі вартості товару.