Часті питання та відповіді
Як відбувається повернення товару?
Продавець гарантує, що покупець протягом 14 днів з моменту придбання товару може повернути товар належної якості, якщо:
-
товар не був в експлуатації та має товарний вигляд, належно запакований і має всі ярлики, а у покупця є документи, що підтверджують покупку товару;
-
товар не входить у перелік товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.
Повернення товару, відбувається через перевізника “Нова Пошта” або за адресою м.Київ, вул. Зрошувальна 7.
Разом з товаром потрібно надати касовий чек або видаткову накладну.
Які гарантії я отримую?
На продукцію Ravak діє гарантія від 24 до 120 місяців в залежності від групи товарів. Детально на сторінці гарантія на товар https://ravak.com.ua/oplata-i-dostavka/warranty/.
А також довічна гарантія на ванни. Більше детальніша інформація про умови дивіться на сторінці https://ravak.com.ua/aktsii/pozhiznennaya-garantiya/.
Як замовити товару, якого немає?
Написати листа на пошту [email protected], або зателефонувати на один із номерів гарячої лінії 0 800 331 421.
Як довго потрібно чекати на отримання замовлення?
В нас найбільший склад товару в Україні. Швидкість доставки залежить від міста де ви знаходитесь і способу доставки.
-
Самовивіз (в день замовлення товару в робочий час з 9.00-18.00).
-
По Києву (на наступний день після замовлення).
-
По Україні (відправка Новою Поштою в день замовлення, доставка 1-3 дні).
Як та якими службами здійснюється доставка?
Доставку по місту Києву та області здійснюється нашою кур'єрською службою Ravak в фірмових спеціально обладнаних автомобілях.
Доставка по Україні здійснюється перевізником Нова Пошта.
Як сплатити замовлення?
- Замовлення можна сплатити онлайн по реквізитах нашої фірми.
- Кур'єру при отриманні товару готівкою.
- На відділені Нової Пошти при отриманні товару готівкою чи картою.
Який товар не підлягає поверненню?
Товар, який був пошкоджений, або був у експлуатації, не зберіг товарний вигляд, пошкоджена упаковка. З моменту покупки пройшло більше ніж 14 днів.
Як замовити сервісні послуги?
Якщо вам потрібно виконати встановлення виробів Ravak, або технічна консультація ви завжди можете звернутись в нашу сервісну службу:
Телефон: (096) 336 7 334
Пн-Пт: з 9:00 до 18:00
Сб-Нд: вихідний
e-mail: [email protected]
Яка гарантія на монтажні роботи?
Гарантія на монтажні роботи «RAVAK-СЕРВІС» - 12 місяців.
Як дізнатися номер свого замовлення?
Номер замовлення завжди приходить на пошту при оформленні через кошик на сайті.
Який термін гарантії на гідромасажні системи?
Гарантія на гідромасажну систему складає 2 роки й 10 років на саму ванну.
Куди слід звертатися у разі гарантійного обслуговування чи ремонту?
Відділ рекламації.
Телефон: (068) 783 98 30
Пн-Пт: з 9:00 до 18:00
Сб-Нд: вихідний
e-mail: [email protected]
Чи надаєте ви гарантію у разі пошкодження продукції під час транспортування?
Якщо товар при транспортуванні прийшов пошкоджений ми замінимо його на новий. Але, при отриманні товару ви обов'язково маєте його оглянути на такі пошкодження і вказати на них кур'єру чи працівнику Нової Пошти.
Гарантійний термін розпочинається з моменту встановлення?
Гарантійний термін при замовленні товару з інтернет-магазину починається з дня доставки товару покупцеві.
Куди можна звернутися за серіями, які знято з виробництва?
Наявність товару відображається на сайті ravak.com.ua, а також ви можете зателефонувати на один із номерів гарячої лінії 0 800 331 421, де вам допоможуть підібрати товар і проконсультують.
Також, ви завжди можете написати нам на електронну пошту [email protected].
Де можна забрати товар самостійно?
Забрати товар самостійно ви можете за адресою м.Київ, вул. Зрошувальна 7, в робочий час з 9-18 години, крім святкових та вихідних днів.
Як можна змінити або скасувати замовлення?
Зателефонувати на один із номерів гарячої лінії 0 800 331 421 або написати нам на пошту [email protected].
Які терміни повернення коштів?
Повернення грошових коштів виконується протягом 10 календарних днів.